گل فروشی آنلاین هیرساگل

گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین هیرساگل

گل فروشی آنلاین

7 روز هفته پاسخگوی شما هستیم ساعات پاسخگویی : 8 صبح الی 9 شب 02133658240 09122259758
هیرسا گل با سابقه 15 ساله در بازار گل تهران، همیشه سعی بر جلب رضایت مشتریان عزیز داشته است. ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب تخصص ماست. در تمامی مراسمات عروسی، جشن ها و عزاداری ها ما بهترین خدمات را به شما تحویل میدهیم. کارهایی که ما انجام میدهیم :


فروش انواع گل طبیعی و مصنوعی


تزئینات و گل آرایی ماشین عروس


دسته گل عروس و سبد گل


برپایی اتاق عقد با تزئینات و لوازم


تاج گل برای مراسم مختلف

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تاج گل ترحیم

برای مراسمات ترحیم، عذاداری از تاج گل ترحیم که مرسوم تر و جا افتاده تر است استفاده می شود. تاج گل ها اکثرا به یک شکل هستند ولی طراحی و گل های آن ها با یکدیگر متفاوت است. از دسته گل هم در مراسمات ترحیم می توان استفاده کرد. اما تاج گل طرفداران بیشتری دارد. هر گلی برای هر مراسمی نماد خاص خود را دارد، مثلا برای مراسم عذاداری از تاج گل ترحیم بزرگ استفاده می شود، که نماد همدردی در غم عزیزان یا همکارانتان است. شما با این کار هم در غم او شریک می شوید و هم از نظر فرهنگی این کار جلوه زیباتری دارد.

حمل و نقل تاج گل ترحیم آسان نیست و به تنهایی کار دشواری است. به علت بزرگ بودن و حجم زیاد گل و برگ های بزرگی که در آن به کار می رود کار را سخت می کند و به تنهایی قادر به حمل آن نیستید.

شما با بردن تاج گل ترحیم در مراسم عذاداری نه تنها نشان می دهید که در غمشان شریک شده اید بلکه نشان می دهید که برای طرف مقابل بسیار ارزش قائل هستید و این نشان از منش و بزرگی شما است و این کار تا همیشه در ذهن آنها باقی می ماند.

  • ۹۸/۰۷/۱۳
  • ehsan hakimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی